Moodle UAM to zespół instancji Moodle tworzący Platformę e-learningową UAM, administrowaną przez Ośrodek Wsparcia Kształcenia na Odległość UAM. Nowe wydziały nie mają obecnie oddzielnych platform: kursy i konta są na instancjach dotychczasowych (sprzed 2019). Na każdą instancję obowiązuje osobne logowanie, wykorzystujące konto służbowe / studenckie UAM.

 

NOWE KONTA Pracownicze na Moodle:

 

POMOC Moodle

Na każdej platformie Moodle jest opcja „Pomoc Moodle” w belce górnej strony, gdzie można przeczytać informacje nt. kont i zakładania kursów.

Zapraszamy na strony pomocy Moodle OWKO:


UWAGA:

  1. Moodle pomoże w dystrybucji materiałów, komunikacji przez fora, administracji zadaniami, przeprowadzaniu testów online, itp.
  2. Moodle NIE pomoże w zaaranżowaniu spotkania online (telekonferencji). Polecamy Office 365 Teams (informacje CI UAM), w szczególności za pośrednictwem Panelu Dydaktycznego UAM (linki do spotkań można umieścić w Moodle), (Zobacz więcej nt. Teams).
  3. Na Moodle NIE wrzucamy swoich filmów wideo. Te należy wrzucić na Office 365 > Stream, odpowiednio udostępnić i osadzić bądź zlinkować w Moodle. (Instrukcja)


Rozwiązywanie problemów:

  • Na wydziałach / w jednostlach działają koordynatorzy ds e-learnigu. (Jeśli na Państwa wydziale jeszcze nie ma takowego, prosimy zgłosić kwestie władzom jednostki i dyrektorowi OWKO. )
  • Sprawy związane z korzystaniem z Moodle czy narzędzi Office 365 - zapraszamy na strony Pomocy Moodle (zob. powyżej).
  • *Techniczne* problemy (np. błędy w logowaniu Moodle) prosimy zgłaszać na dedykowany helpdesk: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.